Alla inlägg den 1 september 2008

Av bettansbalkong - 1 september 2008 17:57

...skriva det, men det känns som jag blivit bättre. Jag åt vanlig frukost, vanlig lunch och vanlig middag. Jag åt tårta till kaffet på jobbet och jag har inte känt av magen alls. Ännu. Mina döttrar vet jag inte vad de är riktigt, min make är nog på fotboll, tyckte att han nämnde det igår eller när det var. Det var nämligen tomt i huset när jag kom hem. Jag fick åka med en god vän från tågstation, som jag innan hade haft sällskap med på bussen. Hon håller på att färdigställa en D-uppsats i sociologi, hon hade varit i min arbetsstad idag hos sin handledare. Det är så jobbigt när det är så nära slutet, praktisk taget klart och inte ändå. Men det här kommer hon att klara. Jag har för läst sociologi på a,b ochc nivå. En kurs på d-nivå i sociologiska teorier. Har en tanke om att få en magister i ämnet. Men har en metodkurs och en uppsats kvar samt några kurser till. Kanse någongång. Just nu är det nedlagt. God middag//E

Presentation


Utposten från balkongen symboliserar mina ytterst små språng eller flykter i mina livsrum och allt det andra i dem som lett mig ändå hit.....

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards