Alla inlägg den 3 september 2008

Av bettansbalkong - 3 september 2008 21:33

...som man inte förstår. Min gode vän berättade en hemsk händelse i samband med  sitt jobb. sådnan saker får en att tänka efter vad som är vikitgt och inte. På jobbet idag  tex, vi blir aldrig klara med rapporten. Idag skulle jag själv ta bilder som ska vara med. Med det körde ihop sig och jag fikc inte till någon bild. Vi kommer inte att kunna färdigställa rapporten för nästa vecka. Jag känner mig stressad att aldirg bli klar. Men vad gör väl det igentligen, vad är det för vikigt med det.

Idag ringde min dotter från den nordliga staden. Hon mådde bra och det började gå allt bättre. Honhar börjat sin utbildning nu. Hela första veckna har de olika spex och festligheter för de nya studenterna. Igår hade de haft sk vinlaburint. Ikvall skulle de ha poängjakt på stan. På fredag ska de få mentorer, som de skulle äta middag med och sedan gå ut tillsammans med alla i klassen. Vilken bra ställe hon har hamnat på. Hon verkade glad och det är de bästa. Min make och hennes killes pappa ska åka upp i helgen med saker som de behöver. De har hyrt en skåbil som de lasta med allt möjligt viktigt som de behöver. Det kommer att hela helgen. Hon är jätteglad att de ska komma. Jag själv ska beställa flygbiljetter så vi kan åka dit på hennes 20-årsdag senare i höst. Jag längtar efter henne, vet inte hur jag ska klara det i i tre år, att ha henne borta, så långt bort.

Mina två andra döttar håller på med sina träningar. Varje kväll nästan. Nu ska jag skicka ett god natt sms till min lilla flicka i norr//E

Presentation


Utposten från balkongen symboliserar mina ytterst små språng eller flykter i mina livsrum och allt det andra i dem som lett mig ändå hit.....

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards