Alla inlägg den 4 september 2008

Av bettansbalkong - 4 september 2008 13:08

..och skriver. Det är soligt idag men blåser i min arbetsstad. Jag skulle ha gått ut på lunchen men hoppas över det. Vi planerar och ringer runt för ett uppdrag vi ska börja med. Jag har tagit över min kollegas samtal som är borta idag på annat. Ska strax börja med det. Jag är så godissugen. Det finns kexcholkad att köpa här och jag är så lockad av detta faktum. Det är ju gott att äta nu när man slipper gå på toa efter allt man stoppat i sig. Det är farligt för en sådan tjock person som mig. JAg har inte gått på hela veckan. I morgon starat jag tror jag, med det. Ev ska vi på jobbet gå med i det sk Tappa.se, man kan gå till olika platser te x till Berlin. man tävlar med andra och går så fort man kan. Man får en stegräknare och en inloggning till en site där man registrerar hur många steg man gått, där kan man då se hur långt man gått i gruppen, hur långt andra har gått och när man kommer fram till de mål som är angett, via något omvandlingssystem. Det verkar passa mig känner jag. Hoppas det blir av. God middag//E

Presentation


Utposten från balkongen symboliserar mina ytterst små språng eller flykter i mina livsrum och allt det andra i dem som lett mig ändå hit.....

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards