Alla inlägg den 21 september 2008

Av bettansbalkong - 21 september 2008 18:13

...i studiestaden. Hon ringde för ett tag sedan och sa att hon kommit hem. Det tog nästan lika lång tid för mig att mig med bil från flyplatsen och hem hit, som det tog för henne at ta sig nästan hundra mil.

Någa, det har varit en jättebra helg. Jag trorat hon också har tyckt det Hon har träffat kompisar och katterna och oss, mormor och farmor. Storebror han inte hem. Han missade henne med tio minuter. Han kom till oss precis när vi hade åkt. Han ska får träffa henne om en månad, då vi åker dit. Det ska bli roligt. Hon behöver visa sina syskon hur det är där borta och hur det ser ut och vad som finns och görs. Nu är det redan söndag kväll och vi ska se lite på tv, jag tror jag lägger ner spacklingen ikväll. Får ta det någon kväll i veckan. Sonen kan ändå inte göra hyllorna, då ha är borta på jobb i veckan. Nu ska jag ta och titta på Saltön på tv. God kväll//E

Presentation


Utposten från balkongen symboliserar mina ytterst små språng eller flykter i mina livsrum och allt det andra i dem som lett mig ändå hit.....

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards