Alla inlägg den 29 oktober 2008

Av bettansbalkong - 29 oktober 2008 19:23

....nu redan, till min älskade dotter i norr. JAg har packat klart men döttrarna flamsar bara omkring. De ska väckas 05:00 i morgon bitti. JAg ska bara packa ner kameran och hennes presenter, som ska med. Men vi har som sagt bara ett bagage. Vi packar i sonens ryggsäck, som rymmer en hel del. Han ska också lägga i lite packning. Hela dagen har jag tjatat på döttrarna att tänka på vad de egentligen behöver, varför ska det alltid ta med så mycket? Nu har det inte livit några steg att tala om idag och inte heller igår. Men jag får ta tag i det när vi kommit fram till norr. Då måste vi ju gå runt och kolla stan. Jag har aldrig varit i den staden. Men först gäller det att komma fram, med flyget. JAg är livrädd att flyga. MEn jag har packat ner wischy i handbagaget. För säkerhets skull. Det är bara som medicin. Lite tidigt kanske, men det är ju medicin. God kväll//E

Presentation


Utposten från balkongen symboliserar mina ytterst små språng eller flykter i mina livsrum och allt det andra i dem som lett mig ändå hit.....

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards