Alla inlägg den 5 mars 2009

Av bettansbalkong - 5 mars 2009 13:16

...orkade inte åka till jobbet. Jag har haft ont i huvudet ett par dagar och varit trött säkert en vecka, minst. I går trodde jag att jag blvit utbränd. Att det var jobbet, att det här ständiga snacket och förhållandet om vår flytt till Örebro gjort mig sjuk. Men i mrose hade jag sådan huvudvärk att jag ställde in. När jag väckte barnen så visade det sig att Johanna var sjukare än jag, hon hade feber och kände sig förkyld. Så både hon och jag stannade hemma. Hennes syster gick upp och började läsa på till NO-skrivningen idag. Det är konstigt med henne, hon liksom förstår det där med gener och arvsmassa och DNA och allt möjligt obegripligt. Jag tror det går bra. Den insjuknande systern och jag gick isäng igen och sov till 12:30. Nu har vi precis ätit lite nudlar med bacon.  Vi satt vid tv:n och såg reprisen på Så ska det låta med Brolle och Markolio. Jag tyckter det är mysigt att vara lagom sjuk och sitta så där tillsamman men någon man älskar. För en femtioåring är det perfekt. undar hur det blir den hemmavarande dotterns skrivining. Bara hon inte hinner glömma det hon lärt sig till idag. Det är jobbigt att ta igen, framförallt att sådnat ämne. Nu ska jag lägga mig igen. God eftermiddag//E

Presentation


Utposten från balkongen symboliserar mina ytterst små språng eller flykter i mina livsrum och allt det andra i dem som lett mig ändå hit.....

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards