Alla inlägg den 6 mars 2009

Av bettansbalkong - 6 mars 2009 18:44

..Tänk va jag jag tycker den där grabben är bra, Zelmerlöw.....han sjunger så bra och har en så otrligt bra känsla när han framför sina låtar. Nu har jag fastnat för den där Hope and glory, den ger mig sådan kraft. Lyssna och känn efter så får ni se. Det liksom känns i blodbanan att det ger en sådan energi och livslust för en sådan här gammal människa. Nu vet jag inte hur man gör om man vill lägga in en youtubare här, men goolga in på svt och sök efter Hope and glory och lyssna för guds skull. Han är med i finalen nästa lördag. Lägger ni en röst för honom där, så lägger ni en röst för femtioåringar också, för det är sådan musik som får oss att gnistra och glömma allt vad ålder heter, vi blommar upp och lever ut i takt med Zelmerlöws inlevelse och känsla. God afton//E

Presentation


Utposten från balkongen symboliserar mina ytterst små språng eller flykter i mina livsrum och allt det andra i dem som lett mig ändå hit.....

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards