Alla inlägg den 9 mars 2009

Av bettansbalkong - 9 mars 2009 20:21

...gick det lättare att komma upp. Var inte så trött och jag hann med 5:58 bussen. Men jag gick inte inte av och gick som jag hade tänkt. Skyllde på att jag hade en matlåda som läckte. Den var visserligen lagd i en plastpåse och en kasse, men jag kände liksom att det inte skulle gå utan att jag skulle få hela köttgrytan i ryggsäcken. Det var en dålig ursäkt förståss, men jag hittade ingen bättre i brådskan. Jag har ialla fall hållit mig utan kolhydrater riktigt bra. Nu håller barna på att baka, det luktar kakor i hela huset. Jag vet att det finns nybryggt kaffe därute, men jag har precis druckit grönt te och tagit mina omega 3 droppar. Så jag sja bara dricka kolsyrat vatten fram till läggdags. Få se om jag slipper äta av de där bakverken. Idag spelar Brynäs mot Färjestad, är rädd att de förlorar. De ska ju möte dem flera gånger i någon slags kvartsfinal. Jag är inte så insatt, men maken är helt inne i detta. Han är Brynäsare och vi andra också, så vi kan ju hoppas att det går bra. Min arbetskamrat är fö värmlänning, så för honom är det nog bättre att kombatanten vinner. God afton//E

Presentation


Utposten från balkongen symboliserar mina ytterst små språng eller flykter i mina livsrum och allt det andra i dem som lett mig ändå hit.....

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards