Alla inlägg den 12 mars 2009

Av bettansbalkong - 12 mars 2009 19:53

..debatt. Döttrarna är på handboll, dottern från norr är med sin kompis och ska klippa håret, hos henne som klippte en av döttrarna här om dagen. I morgon är det fredag, jag ska ta bilen för att inhandla en del sker före fjällresan. Men det verkar frysa på. Jag gillar inte att köra i vinterväglag. Men jag måste väl, ska handla b la underställ til en av döttrarna. Finns icke i hemstaden och inte arbetsstadens centrum, måste till utkanterna. Där ska jag även handla till sallad, Enciladas och bakning av Arlas hurtbulle. Sedan ska vi äta hos min mamma på kvällen, hon har lovat att även hon ska förmana döttrarna om vikten av hjälm vid skidåkning. Hon kommer att bjuda på soppa. Hoppas dottern från norr kan delta, hon kommer ju att åka till studiestaden direkt efter fjällresan. Hon vill träffa sin momor och mormor sitt barnbarn. Jag för min del ska sätta på kaffe nu, som maken beställt tills de kommer från matchen. Jag har spelat ett parti Betapet, kul. God afton//E

Presentation


Utposten från balkongen symboliserar mina ytterst små språng eller flykter i mina livsrum och allt det andra i dem som lett mig ändå hit.....

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards