Alla inlägg den 30 mars 2009

Av bettansbalkong - 30 mars 2009 22:27

...det har blivit värre. nu snurrar världen bara jag rör på huvudet. Trodde jag skulle behöva vara hemma. När jag gick ut blev det nämligen värre ändå. Men jag tågade på, tog snedsteg här och var. Vad har jag drabbats av? Är det hjärntumör eller hjärnblödning. Eller är det förkylning som satt sig på balansen. Hur jag kom fram till busssen och hur jag tog mig fram till jobbet vet jag inte. Men jag tänkte att det nog var bra att jag hade tagit mig till arbetsstaden om det nu skulle bli något allvarligt tillstånd. Jag rinde husläkaren, som inte hade nåogn tid. Men tyckte att jag skulle ringa i morgon bitti, då det kan tänkas ha nåogn akuttid under dagen. skötersakn sa att det kunde vara lägesyrsel. Det var något med kristaller i öronen. Men i morgon ska jag på tillsyn. Jag kan inte komma annat än på eftermiddagen. Jag blev ju lite lugnare när hon inte trodde det var något allvarligt. Så få se vad de säger i morgon. Men jag måste först ta mig till staden där vi ska göra tilsyn. Jag ska ta mig till kommunen hemifrån och kollegan från arbetsstaden. Hur det nu ska gå till. Tycker ändå att det känns något bättre. eller också har jag blivt van vid yrseln. Nu ska jag gå och lägga mig. God natt//E

Presentation


Utposten från balkongen symboliserar mina ytterst små språng eller flykter i mina livsrum och allt det andra i dem som lett mig ändå hit.....

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards