Alla inlägg under april 2010

Av bettansbalkong - 21 april 2010 06:16

...besynnerlig. Jag har skrivit flera gånger och när jag ska spara så händer något och allt försvinner. Få se hur det går denna gång. Jag har i alla fall varit på plats en månad nu på mitt nya jobb. Det känns fortfarande bara bra. Har gjort färdigt min projektplan. Jag är i hemtjänsten mest hela dagarna, har kommit på att jag ska hjälpa till med ett uppdrag de har där. Min strategi om ständig närvaro och socialt prat håller ännu. Men det är mycket och det är många grupper. Just nu koncentrerar jag mig ett ställe och blir där hela dagen idag. Nu på morgonen är alla tåg inställda. Igen som om det vore vinter. Det finns ett extrainsatt tåg som jag ska klämma mig på. 7:26. Så idag får jag väcka mina älsakde flickor innan jag går. God morgon//E

Av bettansbalkong - 6 april 2010 18:08

....igen. nu har jag varit på mitt nya jobb i tre veckor. Det känns fortfarande helt overkligt. Det är roligt men rörigt. Projektplanen har legat stilla. Jag håller på med den samtidgit som jag lär känna arbetsgrupperna. I morgon är det sista gruppen att träffa. Sedan har träfat alla. Håller på med det som ändå kommer att ingå, som att kolla vad forskningen säger om detta område. Har ett par ess att till. Barnen har påsklov, dottern från norr är hemma. Maken har också påsklov. Det har varit en trvlig påsk och vi har gjort massa skoj. Det blir alltid en massa extra när dottern från norr är hemma. Det är bra att hon drar ut oss på allt möjligt. God afton//E

Presentation


Utposten från balkongen symboliserar mina ytterst små språng eller flykter i mina livsrum och allt det andra i dem som lett mig ändå hit.....

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards