Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av bettansbalkong - 23 oktober 2010 22:07

   ....av barna. Allihop var med, han som är född på 70-talet, hon som är född på 80-talet och de som är födda på 90-talet. Det var så roligt, jag mådde så bra. Jag fick ju Musievandring i den största staden.  Vi tog oss till Vin och sprithistoriska museet, först tåg från hemstaden, sedan tunnelbana, sedan en trevlig promenad. det var ett mycket intressant och trevlig museum. Efter detta så var vi hungriga, vi befann oss i trakterna av Hard rock café. Sonen hade varit där och berättade att han varit på flera i vida världen, Bankok, Saigon, Oslo m fl. städer. Tjejerna och jag blev så förtjusta och ville dit och äta och kolla. Trevligt och gott, öl och mat blev mamman bjuden på. Sedan skulle vi till flera museum, men vi var rätt nöjda och tiden hade runnit iväg. Det tar ju sin med transporter i den staden och bara det är en resa i sig. Så vi tog oss till stationen och tog en öl i närheten. Sedan tog vi tåget hem igen. En jättebra present. Det bästa var att jag fick vara med alla mina barn på en samma gång. Jag älskar dem. God afton//E

Presentation


Utposten från balkongen symboliserar mina ytterst små språng eller flykter i mina livsrum och allt det andra i dem som lett mig ändå hit.....

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards