Alla inlägg under mars 2011

Av bettansbalkong - 3 mars 2011 06:57

...Inte jag ännu. Men bägga döttrarna. Den ena har varit sjuk sedan i söndags och den andra sen igår. Det är väl influensa av något slag. Ont i böstet, hosta, hög feber för den ena, knappast någon för den andra. Det är stor stress i skolan nu, mycket som händer och görs. Ännu mer stress blir det av detta. Den som blev sjuk i söndags pluggar allt möjligt när hon vaknar till och tjatar om att gå till skolan idag, trött så trött och känner sig så sjuk, men ändå ska hon till skolan. Jag stannar hemma ett tag till för att vakta, så hon inte går. Det kan ju börja om igen. Den andra stannar där hon är 39,8. Maken ska jobba idag, jag ska ha ett viktigt möte, måste iväg. Det är inte enklare att vara 17 år än 12, när man är så sjuk eller så dumdristig att man ska tvinga sig till skolan. De behöver oavsett ha en person hemma hos sig. Men nu ska jag kolla sj, om det möjligvis går nåogt tåg till största staden, det har ju blåst en aning i natt. God morgon/E

Presentation


Utposten från balkongen symboliserar mina ytterst små språng eller flykter i mina livsrum och allt det andra i dem som lett mig ändå hit.....

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards