Alla inlägg under maj 2012

Av bettansbalkong - 27 maj 2012 17:40

...vad mina älskade tvillingar var vackra på studentbalen. Jag är rörd och så stolt. Älskade barn.


   


Åh, mina ungar med deras underbara vän A. på väg till balen.


 

Av bettansbalkong - 20 maj 2012 10:33

....mössorna finns på plats och dryga veckan kvar till den traditionella mösspåtagningen.    

Av bettansbalkong - 15 maj 2012 17:10

....åt det andra hållet.  

Av bettansbalkong - 13 maj 2012 18:00

...som nu, när det blommar och doftar och gräset är ljusgrönt, och maskrosorna blommar. Då känner man att man är så glad att man får leva.......och uppleva och vara här och nu//E

Av bettansbalkong - 9 maj 2012 22:35

....då är inbjudningskorten skickade. Lite firanade blir här vid mösspåtagningen någon vecka före har vi bestämt. Sonen ska ordna med tält om de regnar den dagen de båda klasserna ska vara i vår trädgård. Tänk att jag får vara med en gång till på det här roliga kring studenten. JAg är så glad för det. Nu sista uppgiften på den här värdegrundsutbildningen som jag går i den gamla arbetstaden. Uppgiften ska var inne senast 24:00 i natt om det ska bli några hörgskolepoäng. Nu gäller att snabba på lite grann. Det kan gå. God natt//E

Av bettansbalkong - 1 maj 2012 10:50

.....och nya tider stundar. Nytt jobb i morgon. I staden åt det andra hållet. Usch och fy vad det är svårt med nytt. Det blir bara värre. JAg är tvungen nu för tiden att byta jobb. Det tar så hemskt på krafterna. Ska träffa den nya chefen i stadshusets entré i morgon, var det åtta, jag måste kolla. Då är det väl det här krånglet med koder och telefoner och sådant till en början. Sedan får jag väl veta vad jag ska sitta och så får jag äntligen läsa projketplanen. JAg har inte lagt ned så mycket tankar på hur projeket ska vara och bli, utan väntar till jag fått mer info. om detta.

I övrigt är det vår, altanen är oljad, dock ej hela, hallonhäcken är klippt, ny jord här och var, gräsfrön lite här och där. Inga blommor satta ännu, det blir till helgen. Valborgsfirandet är över för döttrarna, nu hoppas jag på lungt ända fram till bjudningen av klasskamraterna i mitten på maj.

Insikter att Laleh är min nya idol. God förmiddag//E

Presentation


Utposten från balkongen symboliserar mina ytterst små språng eller flykter i mina livsrum och allt det andra i dem som lett mig ändå hit.....

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards