Alla inlägg den 26 juni 2012

Av bettansbalkong - 26 juni 2012 20:00

...vad man är orolig. Barnen är på Peace and Love, av allt som jag har tänkt och grubblat på vad som kan hända, så har jag nte tänkt in åsknedslag. Det hände förståss idag vid tre. En av döttrarna ringde.Hon berättade att de när blixten salgit ned sparng till sjukvårdstältet. Där kom de in de som blivit trffade av blixten. En kille såg de skjutas iväg med ambulansen. Dottern som ringde hade sett blixten, hon hade samma symtom som de som åkt till sjukh´hus. Men hon var mest chockad skuller jag tro. Hon kunde inte beskriva hur hon kände men att hon gråtit och fått ont i huvudet och kände sig darrig i kroppen. Men enligt syster och kompisar så var de ejnära blixtnedslaget. Hon ikc prata med sjukvårdare så jag tror hon kände sig bättre sen. För jag skulle inte komma upp och när pappan ringde så var de på att äta pizza. Hoppas allt blir bra. Som en av de gamla tanterna sa när jag jobbade på hemtjänsten "när du har skaffat barn så har du skaffat en livslång oro". Ja, så är det. Nu är det Lahle på tv. God afton//E

Presentation


Utposten från balkongen symboliserar mina ytterst små språng eller flykter i mina livsrum och allt det andra i dem som lett mig ändå hit.....

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards