Alla inlägg den 31 januari 2013

Av bettansbalkong - 31 januari 2013 07:12

......vad den moderna läkekonsten kan utföra. Jag har haft ont magen sen före jul och jag har haft förstoppning lika länge. Jag är rädd, sökte husläkare å var där i måndags. Det finns två spår sa han å läste i sina böcker. Antingen reder vi ut anledning till förstppning el. ont i magsäcken. Det får du välja sa han? " Det är din kropp å du får avgöra själv" Han läste nogsamt om de två "spåren". Förstoppning kan vara cancer, å så rabblade han upp det som stod i boken som han läste ur. Å då gör man så här...å för magsäcken gör man så här......Ja vad väljer man. Jag ville inte att denna herre skulle gräva mig mig där bak. Så jag valde "spår" magsäck. Men valde jag rätt? Hur ska man få sådana svar nuförtiden när man väljer själv vad man vill ha för behandling och för vad man behöver behandlas? Dåligt. Jag e rädd att jag valde fel "spår". God morgon// E

Presentation


Utposten från balkongen symboliserar mina ytterst små språng eller flykter i mina livsrum och allt det andra i dem som lett mig ändå hit.....

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards