Alla inlägg under april 2013

Av bettansbalkong - 15 april 2013 22:46

skriva på anställningsavtalet för nytt jobb. Ångrar jag? Det är frågan.

Av bettansbalkong - 13 april 2013 15:42

...Programmet harvisst börjar igen. Det har jag missat. Men det går på sjuan vad jag förstår och den kanalen glömmer man ju bort hela tiden. Precis som med barnkanalen. Men vet inget om barnprogram numera.

Ja, i så fall kan jag berätta att jag börjar på Curves, har jag sagt det? Jag säger det igen i så fall. Det är en perfekt motionsform förmin del. 30 minuter och sen är det klart. Men jag har bara varit där tre gånger sen blev jag förskyld, feber och hosta. Sininfluensan eller fågelinfluensan antagligen. Vi har varit sjuka allihop, utom maken. m jag frisknar till mera till i morgon så åker dit. Toppenkul, på tal om Biggest looser.....man får se hur det går.

Nytt jobb i sikte föresten. Privat äldreomsorg.....sex månader framåt from maj. Jag som helst vill gå i pension. God eftermiddag//E

Av bettansbalkong - 12 april 2013 18:16

...ska man sitta bland socialarbetare på Le Park i Uppsala och dricka öl och titta på nästan utslagna Skillor och ett stilla vårregn...Lycka.

 

Av bettansbalkong - 6 april 2013 22:34

....är vi ett par stycken här. Har legat mest hela dan. Annat var det förra veckan. Avslutade med bio.

Av bettansbalkong - 2 april 2013 22:38

..jag skrev här. Det har varit lite rörigt och det har varit påsk. Rörigt på det sättet att jag varit på intervju för ett jobb i den största staden i ett par omgångar. Jag vet inte om jag gjort rätt men jag har tackat jag till ett jobb med kvalitetsfrågor inom äldreosorgen. Det är provanställning i sex månader, så sen får man se. Det kanske inte alls är något för mig. Men här hemma där jag jobbar nu vet man inte hur det blir till hösten, just nu behöver man mina tjänster men sedan är det inte säkert. Jag börjar den 16 maj hur som hlst. Jag har ju inte längre därifrån än jag har dit, som jag brukar tänka. Påsk har det varit och nu är den över, det gick snabbt. Långfredagen var vi och gratulerade sonen men särbo, som båda fyller nära varandra. Påskafton var de mest städ nför den stora påskmiddagen, som för året begav sig hos oss, vi var bortåt en tjugo pers. Så det var mycket laga mat och ha koll och kontroll. Påskdagen var vi på årets konstutställning där bygdens alla konstnäerer ställer ut sina alster. vi avsltuade det hela med att se filmen Bäst före. Bra och rolig och tänkvärd. Nu är det vardag och jag har börjat på gymnet för kvinnor, Curves. JAg tror den formen passar mig, snabbt och effeltivt. God afton//E

Presentation


Utposten från balkongen symboliserar mina ytterst små språng eller flykter i mina livsrum och allt det andra i dem som lett mig ändå hit.....

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards