Alla inlägg den 10 december 2013

Av bettansbalkong - 10 december 2013 19:54

....jul igen. JAg har väl aldrig varit så dålig på att blogga som detta år. Men det blir kankse mera framöver.

Idag har jag te x varit i den gamla arbetsstaden tillika nuvarande och gjort en gastroskopi, det var det värsta hittills som jag gått igenom. I maj gjorde jag en likdan undersökning men det kändes inte ett dugg. Då fick jag lugnande innan. Men det går bra ändå, sa den där doktorn. Nej fy jag kan itne tänka på det för jag får frossa och det gör ont i skelettet. Usch. Jag lägger det där bakom mig. Jag hade i alla fall ingen "mandarin" i magen, som den j-a sjuksköterskan sa på Husläkarmottagningen i somras. Bråck men ett som de flesta har sa doktorn.


Jaha i övrigt har ju en av de yngsta, tvillingarna, flyttat till den största staden. Det är ockås en oro. Hon ville spela handboll med ett lag i en högre serie och började med det i somras. Från oktober bor hon där tillsammans med en lagkompis, i en villa. Jobb fick hon ockås, ett livfarligt sådant. Hon kör ut jos till olika kaféer och affärer i den största staden, inne i stan och runtomkring till orter och flygplatser. JAg är ständigt livrädd och ha en klump imagen av det där. Nu har jag bara ett av alla mina barn hemmeboende. Mina älskade barn.


  

Presentation


Utposten från balkongen symboliserar mina ytterst små språng eller flykter i mina livsrum och allt det andra i dem som lett mig ändå hit.....

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards