Alla inlägg under mars 2015

Av bettansbalkong - 14 mars 2015 23:15

....idag var det jobb i trädgården. Häckklippning t ex. Sedan kom barn och barnbarn och svärmor. Vi gjorde mat tillsammans, åt och hade de trevligt. Känns lite konstigt att man bara har en vecka kvar att jobba. Selmerlöv vann, låten är toppen. God natt//E

Av bettansbalkong - 13 mars 2015 05:24

....påbörjad mot Härnösand. Under dagen hoppas jag att saker och ting löser sig. Sätter mitt hopp till mitt fackförbund SACO SSR. God morgon//E

Av bettansbalkong - 12 mars 2015 21:00

....jag va i Solna idag. I morgon till Härnösand. God afton //E

Av bettansbalkong - 11 mars 2015 19:07

I en härlig stad. Regionförbundet ordnade den 5:e konferensen av Forskning pågår, om äldre och åldrande. Det är så roligt att höra vad som är på gång inom området. Sen träffar man så många människor, kända, okända och en massa bekanta som brinner för äldre och åldrande. Trevligt avbrott från den omorganisationen man är inblandad i. God afton//E

Av bettansbalkong - 9 mars 2015 20:53

Friskvårdarna idag. Nu kör jag igång med träning. Jag behöver få igång artroslederna. Det erbjudna jobbet måste jag säga nej till. Känns rätt nu och jag har spart viktiga dokument och hämtat grejer på kontoret. Jag är klar att lämna i morgon om så skulle va. Men jag har väl uppsägningstiderna, den gör jag på sparlåga. God afton//E

Av bettansbalkong - 5 mars 2015 22:58

....är över, ingen ska bli uppsagd utan alla ska erbjudas arbete. Vad blev jag erbjuden idag? Att arbeta på en daglig verksamhet inom LSS!!. Med all min erfarenhet av äldreomsorg, de äldres välbefinnande som jag brinner för och allt jag gjort på detta arbete för att ge en kvalitativ äldreomsorg. Jag saknar ord. Det är hög tid att lätta ankar från denna arbetsplats. Gonatt//E

Av bettansbalkong - 5 mars 2015 09:15

...dagens promenad gav mig känsla av välbefinnande. God morgon//E

Av bettansbalkong - 5 mars 2015 00:22

....på promenaden

Presentation


Utposten från balkongen symboliserar mina ytterst små språng eller flykter i mina livsrum och allt det andra i dem som lett mig ändå hit.....

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards