Alla inlägg under september 2015

Av bettansbalkong - 28 september 2015 22:35

...i längden. Åkte från jobbet halv fem, hemma halv åtta. Borta 14 timmar och jobbar bara åtta. Vakna precis efter att sovit i soffan sen jag kom hem. Nu måste jag släpa mig till sängs, så jag orkar upp innan fem i morgonbitti. God natt//E

Av bettansbalkong - 23 september 2015 00:08

....känner att det kommer att funka att jobba i bemanningsbranchen som konsult några dagar i veckan. I morgon är jag tex ledig. Hinner med lite annat. Ska på intervju i en stad nära om en vecka. Utredare kvalitet inom socialtjänst. Den tjänsten vill jag ha. God natt // E

Av bettansbalkong - 10 september 2015 10:26

.....börjat i bemanninggbranchen. Börjar i en stad nära den största i morgon, som handläggare inom socialtjäsnten. Få se hur det blir. En månad i taget har jag lovat. Det måste väl finnas något annat än chef i äldreomsorgen för mig. Det går inte att vara chef där, då de inte har möjlighet eller ges förutsättningar för att ha en kvalitativ omsorg som är vettig för de äldre och de som jobbar där. Nej, idagsläget är ett sådant arbete att jämställa med självmordsuppdrag.

God förmiddag//E

Av bettansbalkong - 7 september 2015 09:12

...är jag hos sonen. Jag ska hämta mitt lilla barnbarn här om en stund, så hon inte ska behöva vara så länge på dagis. Just nu sitter jag här i soffan. Det är så härligt tyst här. Jag ser ut genom fönstret och undrar varför den här platsen ger mig ett lugn. Alltid sover jag så bra här. Känner mig aldrig så utvilad som här. Det är något mystiskt över det hela. Älskart! God förmiddag// E

Presentation


Utposten från balkongen symboliserar mina ytterst små språng eller flykter i mina livsrum och allt det andra i dem som lett mig ändå hit.....

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards