Alla inlägg under augusti 2016

Av bettansbalkong - 7 augusti 2016 23:34

.....börja jobba. Några timmars sömn bara. Jag kan inte sova. Det är varmt och jag grubblar. Man ska bara släppa allt sånt om man ska somna, jag vet men det är omöjligt. Vinden tar tag i gardinen i det öppna fönstret. Alla sover nu. Maken har lagt sig i källarn för det är för varmt. I det här gamla huset eftersläpar värmen. Dvs har det varit riktigt varmt ute så dröjer sig värmen kvar veckor efter, även om det nu inte är så varmt ute längre. Vad är det som knäpper i huset hela tiden. Det kommer från dotterns rum bredvid. Snart måste jag gå dit och kolla. Så fort jag nästan har somnat så börjar det låta igen. Jag har inte gjort ett dugg idag. Jo, åkte hemifrån med bilen när jag kände mig orättvist behandlad här. På eftermiddagen var maken och jag till stora kyrkogården och klippte häcken. Vi var även vid den andra kyrkogården och vattnade. Något litet har jag alltså gjort. Jag blir så orkeslös och trött ofta nu förtiden. Orken tryter och motivationen. Det är vikten mest som styr det där och hur jag har klarat resp inte klarat att äta bra och motionerat. Just nu är det icke ok med det. Jag var så glad i början av förra veckan. Hade gått ner 2 kg. Nu har jag gått upp 3. Tappar helt det mentala förmågan. Jag är totalt värdelös. God natt // E

Presentation


Utposten från balkongen symboliserar mina ytterst små språng eller flykter i mina livsrum och allt det andra i dem som lett mig ändå hit.....

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards