Alla inlägg under oktober 2018

Av bettansbalkong - 14 oktober 2018 22:40

.. rolig och spännande och fina höstdagar. I torsdag var det förberedelser inför Fairtrade-eventet i stan. På kvällen var vi till Lanna och överlämnade bröllpspresenten till dem som överaskade oss alla på Isaks dop. När de gifte sig till allas glädje. Det va maken och jag, brudens föräldrar med respektive som även vi kom och överraskade med ett presentkort till de tu från alla, från praktiskt taget alla som va med den där underbara dagen i september när både dop och bröllop gick av stapeln.
På fredagen sedan var jag ute i ottan, vid 7-snåret samlades vi några stycken genom jobbet och i jobbet för att välkomna Fairtrades food-truck som kom till stan för att bjuda enköpingsborna på rättvis frukost. Svärmor kom hon med och hade banan-dräkten på och dela ut bananer.
Idag var en av döttrarna, maken, jag och god vän till Stockholm och Nacka Strandsmässan på konstutställning. Lång dag men rolig och inspirationsrik. Nu är jag trött och snart är det god natt här. Tänk vad jag får va med om mycket. God natt//E

Presentation


Utposten från balkongen symboliserar mina ytterst små språng eller flykter i mina livsrum och allt det andra i dem som lett mig ändå hit.....

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards