Alla inlägg den 14 februari 2019

Av bettansbalkong - 14 februari 2019 16:46

....fjällen, i Lindvallen. Det är annat också som hänt och händer. På jobbet är det rörigt då mina båda uppdrag, äldreombudsman och samordnare för Fairtrade City ska dras in. Politiska uppdrag och nu ska Fairtrade bort och den andra tjänsten ska det beslutas om senare. Ja det visste jag väl redan när jag börja, att det som inte är ett måste i kommuner kan tas bort. 3 år nu har jag varit här och nu ska jag väl se mig om igen.
I lördags var maken och jag i Stockholm alla fall och Jonas Gardells show. Fantastiskt bra och roligt, jag skrattar ännu när jag tänker tillbaks. Idag är det alla hjärtans dag och jag är ju ledig på torsdagar, så jag har gjort mat och bakelser som jag såg på tv igår. Ena dottern bor ju hemma nu ett slag, i jakt på boende, hennes kille är också här och just hemkommen från Tyskland, där han varit utbytesstudent en termin. Så de ska få smaka bakelser och även makens yngsta dotter i första giftet, med familj är inbjudna och kommer 18.30 Så jag säger godafton och önskar en trevlig alla hjärtans dag//E

Presentation


Utposten från balkongen symboliserar mina ytterst små språng eller flykter i mina livsrum och allt det andra i dem som lett mig ändå hit.....

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards