Alla inlägg under maj 2019

Av bettansbalkong - 28 maj 2019 19:13

.. .känns bra ändå med trädgården. Det har vart så mycket senaste tiden så jag har inte hunnit med mig själv. Mycket på jobbet och mycket annat omkring, så har vädret varit mycket märkligt denna vår. Först varmt i april som om sommaren, sen kallt och sen varm igen. Hip som hap. Nu blommar allt, samtidigt, syrenerna, ja de är snart slutblommat förresten, kaprifolen, hundlokorna, liljekonvaljerna, midsommarblomster mm. Så jag har inte hängt med alls. Men nu är det nästan i alla krukor blommor planterade så det känns lite lugnare. Bil, ja bilen ja, jisses. Våran bil hade så stora fel på bromsarna att det skulle bli såååå dyrt att laga. Så vi har jagat runt och letat och testat, så nu har vi köpt ny bil. En Toyota, en rymdraket. Usch det är så mycket digitalt och konstigt, men jag får väl vänja mig vid att körs rymdraketen. Hämtasi morgon, få se hur det går. Det kan gå. God eftermiddag/E

Presentation


Utposten från balkongen symboliserar mina ytterst små språng eller flykter i mina livsrum och allt det andra i dem som lett mig ändå hit.....

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards