Alla inlägg den 20 november 2019

Av bettansbalkong - 20 november 2019 08:19

....Alldeles för mycket. På jobbet och privat. Den där rapporten här blivit till en d-uppsats eller avhandling snarare. Samtidigt så här jag fått veta att min tjänst, min funktion, äldreombudsmannen ska upphöra den 31/12. Den ska bort. Det politiska styret i vår kommun har bestämt det, SD inräknat, nationellt gapar de skriker om allt, men i vardagspolitiken, den som vanligt folk får ta del av, är det något annat som händer, liiiivsfarligt.
Jag vet inte i dagsläget vad som händer med mig.
Min älskade mor har blivit sjuk. Det har varit och är turbulent kring och med henne. Många besök hemma hos henne, många telefonsamtal och kringgörande, hjärnan har fullt fokus på allt omkring så allt blir rätt och begripligt.
Jag har ont i huvudet, blodtrycket är väl för högt igen. Livet hörrni.
God morgon//E

Presentation


Utposten från balkongen symboliserar mina ytterst små språng eller flykter i mina livsrum och allt det andra i dem som lett mig ändå hit.....

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards