Alla inlägg under mars 2020

Av bettansbalkong - 25 mars 2020 06:30

....och annolunda. Ja va ska man säga. Det har kommit ett virus som gjort världen annorlunda, farlig och helt omkullkastad. Vi får va rädda om oss och varandra. Vi behöver mod, tillit och eftertänksamhet.
Rapporten är klar. Tänk att den är klar. Känns helt fantastiskt. "Digitalisering och inkludering".
Någonting annat som också är klart är mitt jobb i Enköping. Äldreombudmansuppdraget beslutades av politiken ju i somras att upphöra. Nu är det förhandlat, färdigt och slut. Det gick så snabbt allting. Jag har varit upptagen av allt jobb med att skriva rapporten. Så jag har visst missat alltihop. Från och med nästa vecka har jag alltså inget jobb längre. Det känns så konstigt. Men jag är också glad att det är över. Det har varit en oro att inte veta hur det ska bli. Nu vet jag i alla fall det.
Det kan gå. God morgon//E

Av bettansbalkong - 3 mars 2020 08:50

.. ..fortskrider. Jag jobbar på och har fått in resultat från insamlingen, både från workshops, intervjuerna, samtalen, litteraturgenomgången mm. Men jag får ingen ordning på strukturen. Packade ihop vid 12 i natt för att förståndet gav upp. Nu ska jag strax försöka igen. Jag blir då aldrig klar. God förmiddag//E

Presentation


Utposten från balkongen symboliserar mina ytterst små språng eller flykter i mina livsrum och allt det andra i dem som lett mig ändå hit.....

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards