Alla inlägg under oktober 2020

Av bettansbalkong - 23 oktober 2020 13:42

...tre veckor med nya jobbet. Tre veckor för att bryta en vana har jag hört. Vanan att ha ett jobb, att ha arbetskamrater, att känna glädjen med det är härligt. Men den här vanan med att pendla sätter sig inte. Vi från detta län ska inte pendla kollektivt pga risken. Hur ska man planera för det, hur ska det bli en vana. Jag har provat att åka på andra tider, det funkar så där. När man tror att man är ensam på tåget är det fullt. Bättre rymd på pendlartiderna än de andra. Nej det här är inget bra sätt att ta sig. Pendlingen stör i det här andra. Vet inte hur länge man är frisk, vet inte hur det annars ska se ut. Hur ska jag ta mig fram och tillbaka. Det är frågan. Jag tar en dag i taget just nu. Det kan gå, men det kan också inte gå. God eftermiddag//E

Av bettansbalkong - 3 oktober 2020 14:20

Hur kan jag redan ha så många besökare på min blogg i oktober? Och hur kunde jag i september ha över 800 sidvisningar när jag vanligtvis har ca 60 per månad. Jag har mailat supporten men de verkar som dom slutat.

Presentation


Utposten från balkongen symboliserar mina ytterst små språng eller flykter i mina livsrum och allt det andra i dem som lett mig ändå hit.....

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards