Alla inlägg under juni 2021

Av bettansbalkong - 2 juni 2021 22:37

....man behöver sitta stilla och bara vara i nuet och känna dofterna och allt det vackra i naturen. Syrenerna som blommar så vacker nu och vallmon,som har stora knoppar och som snart, alldeles snar slår ut. Så var det där ogräset. Massor i rabatterna, har ibte hunnit med alls detta år. Ikväll gjorde jag ett ryck och rensade en av de två rabatterna vi har fram till ingången av huset. Tog tid och kraft. Maken kom ut med en flaska bubbel och undrade om jag ville ta en rast. Så härligt, så vi satt oss bland myggen och njöt av både bubblet och dofterna i trädgården. I övrigt har vi tagit andra dosen vaccin. Jag fick frossa dagen efter och där sprutan togs på armen hade jag en rött märke. Maken kände ingenting. Men det gäller att vara försiktig ändå.
God natt//E

Presentation


Utposten från balkongen symboliserar mina ytterst små språng eller flykter i mina livsrum och allt det andra i dem som lett mig ändå hit.....

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards