Alla inlägg under oktober 2021

Av bettansbalkong - 28 oktober 2021 23:19

.....både ideellt och på jobbet i den lilla staden. Projektjobbet tar mycket tid och det ideella också. Hemma hinns inget med. Den nya tvättmaskinen t ex har jag inte tvättat i en enda gång ännu. Som tur var sa maken förut att det inte är förren nästa helg som en ska fixa med kransar och ljus till gravarna, till dem som inte finns med oss längre men som vi älskar och tänker på ändå. Satt i bilen hem från den lilla staden, som vi fö kallar "gruvan", och planerade när i tid jag skulle få in det. Men då hinner jag nog.
Nu t ex har jag precis vaknat på soffan efter att ha sovit ett par timmar och drömt en väldig massa. Så nu är det dags att göra sina kvällsbestyr och byta sovplats.
Kämpa på. Ljusglimtar finns det förstås. Det kan gå//E

Presentation


Utposten från balkongen symboliserar mina ytterst små språng eller flykter i mina livsrum och allt det andra i dem som lett mig ändå hit.....

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards