Alla inlägg den 1 mars 2009

Av bettansbalkong - 1 mars 2009 08:59

igår kväll...om att det i morse skulle vara samling i soffan kl 7:45, för att hinna i tid till starten, Vasaloppsstarten. Det gick väl sådär. Jag kom 17 minuter för sent, barnen ännu senare. Själv satt han där sedan länge. Kaffet var klart och bar in en frukostbricka. Det är så trevliga stunder det där med frukost framför tv:n men familjen samlad och pappan refererande till det pågående loppet och till alla möjliga tidigare lopp där diverse händelser ägt rum. I år släppte den refererande fadern nyheten om att farmor en gång varit med och försett åkarna med blåbärssoppa i spåret. Nu får vi snart släppa Vasaloppet ett slag för barnen ska till en annan samling: Hanbollsmatch mot Örebro. Maken angrep igår de som planerat handbollsmatchen idag och tyckte det var en otroligt dålig planering att lägga en match när det är Vasaloppet. Idag får väl jag vara föräldern på läktaren, så maken får stanna kvar i sportsudion här hemma. God förmiddag//E

Presentation


Utposten från balkongen symboliserar mina ytterst små språng eller flykter i mina livsrum och allt det andra i dem som lett mig ändå hit.....

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards