Alla inlägg den 7 mars 2009

Av bettansbalkong - 7 mars 2009 23:13

...att jag tidigare retat upp mig på den här kvinnan. Men jag har faktiskt ändrat åsikt gällande detta. Hon säger att alla kan sjunga, hon har sådana körer i arbetstaden och i den största staden. När hon uppträder så är hon allt det där som ingen annan kvinna är. Hon är totalt osexig, hon beter sig inte ett dugg som det förväntas, dansar inte och åmar sig inte som andra, hon utrycker sig helt självständigt och utanför det gängse. Därför är hon så bra tycker jag. jag gillar henne. Hon är sig själv och står för det. Det var bra att hon kom till finalen i schlagern. Hon är en förebild. God natt//E

Av bettansbalkong - 7 mars 2009 16:51

...är inte så dum han heller...I övrigt så har jag skjussat ett barn till handbollsläger. En är hemma på grund av sjukdom. Hon ville så gärna vara med, men kan inte. Hon behöver hålla sig frisk tills på torsdag, då det är viktig match. Men hon var med när vi skjussade hennes syster, sedan åkte vi till makens yngsta dotter i första giftet, för hon bor alldeles i närheten där lägret skulle hållas. Där fikade vi och pratade lite strunt. På hemvägen åkte vi till en godisaffär, där vi handlade godis i mängder. Något måsta dottern ha att gotta sig nu när hon missar lägret med allt kul som det kan innebära. Ikväll ska vi titta på schlagern, andra chansen. Få se hur det går. Nu ska jag in och spela lite, mitt favoritspel, Betapet. Dottern får bestämma matsedeln för kvällen. Tror det blir kyckling, igen. God eftermiddag//E

Presentation


Utposten från balkongen symboliserar mina ytterst små språng eller flykter i mina livsrum och allt det andra i dem som lett mig ändå hit.....

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards