Alla inlägg den 27 januari 2009

Av bettansbalkong - 27 januari 2009 21:38

...duschvägg, handdukstork, spegelskåp och kommod til vår nya badrum. Dyrt. JAg har inte fått veta förrän idag att vi behöver en kommod för att slippa se rören sa rörmokaren. Då skulle vi bestämma det det på plats. Jag kan inte det. Det fanns två varianter att välja på. Fel färg på båda egentligen. Vi ska ringa i morgonbitti, när vi bestämt oss, eller jag har bestämt mig. MAken kunde vilken som. Det går inte, vi kommer aldrig att göra om mer, så det måste kännas helt rätt. Men nu när jag har kollat lite i lugn och ro, fick jag se att den ena varianten av komkod fanns även i valnötsfärg. Det blev helt rätt i mina ögon. Så nu är det bestämt. Jag ska ringa den där killen på affären i morgonbitti. Valnötsfäregen är lite mörkare men inte brun som den ena varinaten var i. Har levt för länge, vet hur jag hatade den där bruna 70-talsfärgen. Men valnötsfärgen var helt rätt, det blir bra till golvet som går i nåogn slags brun men ser grön ut. Här kommer en helt annan bild, vår kökslampa. God natt/E

Presentation


Utposten från balkongen symboliserar mina ytterst små språng eller flykter i mina livsrum och allt det andra i dem som lett mig ändå hit.....

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards