Alla inlägg den 6 juli 2009

Av bettansbalkong - 6 juli 2009 10:40

...den äldsta av mina två minsta barn. Jag stod och stekte biffar som jag ville att hon skulle äta innan de åkte och ev ta med, då ringde tandhyginisten. Jösses hur kunde jag glömma min tid hos henne. Så fort jag inte tittar i min almenacka så glömmer jag allt. Hade ju tid kl 9:00. Jag fick komma ändå, så jag stack iväg i en väldig fart, tur att man bor mitt stan. Jag hann hem också precis för att säga hejdå åt till min unge. Syster var också med och vinkade av. Det blir nog ett roligt äventyr. Lillebror i familjen var fortfarande inte frisk. Men de hoppades att få åka dit i morgon. Nu ska vi tänak över vad vi ska göra härnäst. Känns som om jag bara vill vila så här första veckan. Ska nog inte ta tag i nåogt projekt ännu. Förutom att inreda gillestugan, har en röd soffa på gång. Fick en fin tavla igår av makens yngsta dotter i första giftet igår. Jag fick inspiration att påbörja det där rummet som stått fix och färdigt sedan i julas. Nu lite kaffe och dippande på soffan, bara en liten liten stund. God förmiddag//E

Presentation


Utposten från balkongen symboliserar mina ytterst små språng eller flykter i mina livsrum och allt det andra i dem som lett mig ändå hit.....

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards