Alla inlägg den 21 januari 2010

Av bettansbalkong - 21 januari 2010 18:01

Det är inte klokt vilken tid det tar att åka mellan hemstaden och den nya arbetsstaden. Inte så stor skillnad på tid, jag tror det handlar mer om att det inte finns möjlighet att välja vilka tider jag kan åka dit och hem. Det finns bara ett tåg på morgonen, jag vill åka tidigare men det går inte, finns inget som tar mig dit. på kvällen vill jag hinna med det tåg som går 16:08 men då har man ju itne varit dör full tid. Men jag har gjort det ändå nu, för alla gånger jag ska åka det enda alternativet 16:52, så har det varit försenat eller inställt. Det tåget kommer från Göteborg. Det är inte klokt vad lite tåg det går från den staden. Två tåg morgon och kväll!!Har man nu sagt att Örebro ska vara metropolen i vår region, så borde det väl i all sin dar kunna finnas möjligheter att frakta dit folk!!

Döttrarna ska i alla fall spela A-lags match i handbollen. Jag är så rädd att de ska göra illa sig. God afton//E

Presentation


Utposten från balkongen symboliserar mina ytterst små språng eller flykter i mina livsrum och allt det andra i dem som lett mig ändå hit.....

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards