Alla inlägg den 30 december 2010

Av bettansbalkong - 30 december 2010 21:05

...förutom Gudrun Sjödéns. Men man kan inte komma in på den hemsidan. Det är för många som handlar varnar de, om man till äventyrs kommer in, på startsidan. Det är itne klokt, i tre dagar har jag försökt tagit mig in där och vid olika tidpunkter. Snart ger jag upp och säger som min mamma brukar säga " När det regnar manna från himlen har den fattige ingen sked" Den slagdängan är riktigt bra. I övrigt jobbar mannen på ett boende för döva, han sagt upp sig från alla fabriker och logistikföretag och chansar på att få vik. på detta ställe. Det är roligt och hur annorlunda som helst. Han har aldrig jobbar med människor, utan alltid varit en Metallare och truckförare. Döttrarna ska på nyårsfirande i en bygdegård på vischan, jag är orolig, för alkoholen och för raketerna. Maken och jag ska till hans rara kusin med make. God afton//E

Presentation


Utposten från balkongen symboliserar mina ytterst små språng eller flykter i mina livsrum och allt det andra i dem som lett mig ändå hit.....

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards