Alla inlägg den 20 april 2011

Av bettansbalkong - 20 april 2011 14:15

....det känns som jag glömt det. Solen skiner, det är varmt, jag kan inte komma ihåg att jag minns när det var en sån här underbar påsktid senast. Jag har i alla fall åkt hem. I morogn tänker jag jobba hemifrån. Jag en hel del saker att göra. JAg ska avsluta mitt projekt och behöver tid att tänka igenom vad som hänt. Det är mycket som ska rapporteras och skrivas. JAg behöver avstånd till hemtjänsten om detta ska gå. Jag blir indragen i allt möjligt som inte ingår i projektet. Det är roligt med tar mer tid än jag tror.

I trädgården har jag inte hunnit med, igår klippte jag ur hallonlandet i alla fall. Men jag vill plantera lite penseer te x. BEhöver kratta häcken och runt omkring. Blommoran kommer vart efter och jag hinner inte med. En sak var i alla fall bra med att den galna trädbeskäraren gick lös på våra åppelträd på sensommaren och klippte träden uppåt som en j-a kvast. Gräsmattan verkar ta sig samman och komma upp. Nu ska jag sova god eftermiddag//E

Presentation


Utposten från balkongen symboliserar mina ytterst små språng eller flykter i mina livsrum och allt det andra i dem som lett mig ändå hit.....

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards