Alla inlägg den 25 maj 2011

Av bettansbalkong - 25 maj 2011 19:52

vackraste tiden. Man ska bara sitta och titta på alltihop medan det pågår, sa min kära kamrat E. Så är det nog egnetligen. Nu har jag itne många dagar kvar på mitt projekt och jag hinner inte med mig alls. Eftersom jag ska vara delaktig under sommaren på jobbet så är jag inbalndad i allt möjligt som inte tillhör det här. Boken ska bli klar, väntar på att få svar om hur detta ska gå till. Slutrapporten ska bli klar, men det är det jag inte hinner för jag är inblandad i anat som tillhör det jag ta över under sommaren. Men jag får jobba hemma med den. Avslutningfesten ska vi ha om någon vecka, få se hur det går. I morgon kommer dottern från norr hem för sommaren coh kanse för gott från den staden i norr. Gud vad skönt att ha henne hemma. God afton//E  

Presentation


Utposten från balkongen symboliserar mina ytterst små språng eller flykter i mina livsrum och allt det andra i dem som lett mig ändå hit.....

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards