Alla inlägg den 1 maj 2021

Av bettansbalkong - 1 maj 2021 17:00

....och vi kan inte va ute i kylan. Så mycket som man längtar efter värme har man väl aldrig gjort. Om det bara vore lite varmare skulle vi kunna träffa folk. Maken och jag har i veckan fått första vaccindosen. Nästa blir först i juni. Vi hoppas kunna ett stort kalas på midsommar då. Lite glädje för att mor och svärmor har fått båda doserna och tid har gått efter sista, så idag träffades dom och spelade Alfapet och festade på smörgåstårta och cider. Det har inte umgåtts på långt över ett år. Visst sågs de en stund i julas i kylan utomhus och en gång här i mars när det var varm ute. Men idag var det en träff inomhus utan både munskydd och visir. Nu hoppas jag vårvärmen kommer snart. Längtar så mycket att träffa barn och barnbarn. God afton//E

Presentation


Utposten från balkongen symboliserar mina ytterst små språng eller flykter i mina livsrum och allt det andra i dem som lett mig ändå hit.....

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards