Alla inlägg den 7 september 2011

Av bettansbalkong - 7 september 2011 18:58

...med tips på mat och annat. http://njutmat.blogspot.com/


Jag har kokat en nyttig och god linssoppa till kvällsmat. Visst innehåller den kolhydrater men även proteiner. Men jag åt inte så mycket, åt istället köttfärsröran sen igår och i förrgår. Tog efter ett tag några ostskivor och vatten till detta.

Motion: Städning, rosupphängning och beskärning

Motiavation: Knner mig snygg i håret

Mat: Se ovan

God eftermiddag//E






Av bettansbalkong - 7 september 2011 11:16

...ont i benen, så som jag brukar få när jag håller på med LCHF. Jag fattar inte detta, för jag har ätit en del kolhydrater. Det står att läsa inom detta ämne att i sällsynta fall kan man få ont i underbenen. Sällsynta fall. Nåja, det kanske lättar.


Motion: Ingen just, ännu. Om man inte räknar matlagning. För då har jag hållt på en timme här med att koka linssoppa och göra en 3-veckorssallad.

Motivation: Frissan idag kl 14:00

Mat: En röra m kokta ägg, blomkål, majonäs-usch, men jag blev mätt. Kålpudding med lite lingon(kolhydrat) en liten potatis(kolhydrat) Igår och nu till lunch. 3-veckorssallad. Vatten idag och vin igår. 3 ostskivor i går afton.


Kan det vara så att jag håller på att bli avgiftad från sockret- kolhydraterna, det som jag under en längre tid har vräkt i mig i form av chips, mackor,öl. Värken i benen menar jag. God förmiddag//E  

Presentation


Utposten från balkongen symboliserar mina ytterst små språng eller flykter i mina livsrum och allt det andra i dem som lett mig ändå hit.....

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards