Alla inlägg den 17 september 2011

Av bettansbalkong - 17 september 2011 17:02

  ...idag, hela dagen. Vi var där och gratta förståss. Mamma hade gjort en silltårta och vi firade med en lunch tillsammans. Det var trivsamt och trevligt. För min del blev det tomater och hyvlad ost och två glas Italienskt rödvin, kravmärkt. Min kära lillebror har gått in för kravmärkt vin numer, har hört skräckhistorier om de som arbetar på vinodlingar, tex att har så starka kemikalier som bekämpingsmedel på vindruvorna ,att när detta sker får inte barn vara i närheten av odlingarna. Jag tycker det är klokt av lillebror. Vinet var jättegott.


Motion: Inte ett dugg förutom shopping på förmiddagen

Motiavation: Ja inte var det för att jag gått upp 500 gr sedan igår morse. Idag var det viljan att inte förstöra, att inte börja om från noll.

Mat: ägg, lite kaviar, en liten, liten hårdbrödmacka, ost, bregott, tomater, ostskivor gånger 8. Zuccinipasta, skinka, majjo, taisås, vin och vatten.


Presentation


Utposten från balkongen symboliserar mina ytterst små språng eller flykter i mina livsrum och allt det andra i dem som lett mig ändå hit.....

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards