Alla inlägg den 26 augusti 2008

Av bettansbalkong - 26 augusti 2008 18:17

...på att magbesvären ska gå över. Jag har inte ätit idag. Måste vänta ut den här sjukdomen jag har med magen. Jag har bara ätit/druckit Dofilus, te och vatten. På jobbet fick jag goda råd, b la att äta blåbär. Jag köpte 1 liter svenska blåbär för 40 kronor. De gick inte att äta, så sura och konstigt som de smaka, kan man inte bli bra i magen av att äta. Nej, nu gör jag som man gör med hundar, när de är sjuka. Ingen förda bara vatten tills det blir bättre och då börjar de med risgryn, lite itaget. JAg åkte tidigt i morse, hade ju som sagt var en hel del att göra med rapporterna. Hann en hel del. Det är bara småsaker kvar att göra. En journalist hörde av sig och ville ha förhandsinformation. Det kan vi inte lämna ut. Även om det skulle vara bra för ändamålet. Jag måste bara bli färdig den här veckan. Om en liten stund ska jag hämta en av döttrarna på träningen för att åka till en iddrottläkare för hennes knäskada. Det blir väl dyrt kan jag tro, men det kan det vara värt. Måste även paralellkolla med landstinget för försäkringarnas skull. Ska beställa tid. I helgen stundar det årliga sk "cykelracet", där jag är en av anordnarna. Måste vara bra till dess. Det blir en dagskryssning till Åland. Ska berätta mer om detta evenemang senare//E

Presentation


Utposten från balkongen symboliserar mina ytterst små språng eller flykter i mina livsrum och allt det andra i dem som lett mig ändå hit.....

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards