Alla inlägg den 30 september 2008

Av bettansbalkong - 30 september 2008 23:16

...för flyget till doterns studiestad. Äntligen, antagligen får jag väl sparken, för jag ska var med och redogöra för rapporten på en konferens på eftermiddagen när vi redan är framme. MEn nu får jag itne tag på chefen eler någon annan som kan ta min redogörelse som jag väntat på. Så nu får jag ta smällen. Det måste väl för farao vara nåogn annan som kan tala om den i tio minuter som det är tänkt. Nu har jag i alla fall beställt resan och det går inte att ändra.

Ikväll hade vi en liten sittning här med några av tjejernas klassföräldrar. Vi planerar att stå på torget och sälja bröd några helger före jul. Det är svårt att få ihop den här klassens föräldrar. Så det blev lite svårt med logistiken. Men det var rediga föräldrar som var här och planerade hur vi skulle göra. Så det kommer nog att bli en liten utflykt för våra ungdomar innan de slutar nian. Det blir inte så lång resa och den måste vara billig, för de har itne ett öre ännu.

I morogn ska jag på konferens i annan stad än min arbetstad över dagen. Även på torsdag bär det av till samma stad för ytterligare en sittning. Det blir ett roligt avbrott i vardagen och jag får sovmorgon. Tåget går 8:11. Mycket nyttigt man också får till sig och man får träffa trevliga kollegor som finns ute i landet. I morgon börjar för övrigt den här stegtävlingen jag talade om tidigare. Jag börjar med att gå till järnvägsstationen. Nu är det god natt från E

Presentation


Utposten från balkongen symboliserar mina ytterst små språng eller flykter i mina livsrum och allt det andra i dem som lett mig ändå hit.....

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards