Alla inlägg den 12 maj 2009

Av bettansbalkong - 12 maj 2009 19:26

....köpt skor, blus, jacka till mig själv, som omväxling. I morgon ska jag ta tåget till den största staden för det där första avdelningsmötet i den nya organisationen. Det ska bli rätt så kul. Att träffa mina arbetskamrater i en ny konstellation. Det blir från lunch till lunch, med middag och övernattning på hotell. Ska träffa mina kollegor som bor i arbetsstaden på förmiddagen, så ska vi gå gemensamt. Det var länge sedan vi var i den största staden på någon tillställning. Kanske och eventuellt kan man ta sig en tur till min favoritbutik, Gudrun Sjödén. Visserligen har handlat till mig själv så det får räcka med för flera år framåt. Men en lite liten strumpa eller så kan man väl köpa sig. I övrigt så har maken gjort någon slags rösti med bacon och stekta ägg. Gott och nyttigt för en som äter proteiner och fett. Röstin fick bli en liten bit bara. Ikväll tror jag det var något på någon av de där jobbiga kanalerna, om en som var överdrivet tjock och en som överdrivet smal, som ska byta matsedel. Det skulle jag vilja se, men det blir Ernman också, något slags kval. Det vill vi se alla här.  I övrigt skulle en av mina "mågar" sagt så här om mina dyra nya skor: Fiiiii faaan. God afton//E

Presentation


Utposten från balkongen symboliserar mina ytterst små språng eller flykter i mina livsrum och allt det andra i dem som lett mig ändå hit.....

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards