Alla inlägg den 25 maj 2009

Av bettansbalkong - 25 maj 2009 21:33

.. till riksläger i handboll andra uttagningen. Nu är det bara hon och en tjej till från regionlaget. Det är inte klokt att hon gått vidare. 43 tjejer uttagna till lägret i augusti. En av mina döttrar, det var roligt för henne. Jag är orolig för dottern i norr, det är slut mellen henne och hennes kille. Han är hemma. Hon är ensam kvar däruppe. Jag ringt hela dagen får inget svar. Vill ju gärna säga att hon betyder så mycket för mig och att vi längtar tills hon kommer hem. Hon ska med på cabarén och avslutningen för systrarna. Om allt går bra. Har skickat ett kort idag med en maskros på, för det är maskrostider här och då brukade vi ha sk maskrosutflykt när barna var små. Nu är de stora, det har gått alldeles för fort. Nu slutar de minsta i nian. Hur kan det vara möjligt. Och jag fyller snart femtio år, det kan inte vara möjligt det heller. Presskonferens i morgon i den största staden, nationell rapport släpps, spännande, antagligen den sista i vår organisation. God afton//E

Presentation


Utposten från balkongen symboliserar mina ytterst små språng eller flykter i mina livsrum och allt det andra i dem som lett mig ändå hit.....

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards