Alla inlägg den 19 maj 2009

Av bettansbalkong - 19 maj 2009 19:00

....komplott här i faggorna. Min måg, som just nu ligger lågt på listan över bästa "mågar", har en kampanj på Facebook som inbergriper mig. Jag tänker ICKE skaffa Facebook, Tjockis. I övrigt så är det ca 48 timmar sedan jag åt kolhydrater, nu ska jag göra ett försök med att räkna timmar. Inte hålla på och låtsas tro att det här kommer att gå bra. En timme och en liten bit i taget. Det handlar förståss om min fetma. Det är inga problem med LCHF att hålla sig mätt. Fett mättar som bekant och det har jag ätit nu ett par dagar. Såser av majjo, som de säger i arbetsstaden, har fö aldrig hört så dumt uttryck för majonäs. Sallad äter jag förståss, min treveckorssallad och ägg, mängder av ägg. På längden och tvären och kokta och stekta. Höll på att glömma ostarna. Gud vilka goda ostar det finns, en t ex som både maken och jag blivit sååå förtjusta i, Kvibille Prästost. Med viktväktarmått skulle denna feta ost inte vara att tänka på förståss. Men nu är Dr DAhlqvists LCHF som räknas. (Bloggen bredvid länkad). Värt att nämna det igen är: ICKE Facebook för mitt vidkommande. God afton //E

Presentation


Utposten från balkongen symboliserar mina ytterst små språng eller flykter i mina livsrum och allt det andra i dem som lett mig ändå hit.....

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards